HVA MED DEG?
De fleste selgere er vant til å bli møtt med sunn skepsis. Det er ikke alltid like lett å vite hvordan du skal overbevise en skeptisk kunde om at det er trygt å handle med deg. Hva skal du si, hvilke argumenter skal du bruke og hvordan skal du reagere når kunden kommer med innvendinger og motargumenter?
Håndtering av innvendinger er definert som et kritisk moment i salgsforløpet, i og med at det ofte er i denne fasen man mister salget. Når kunden er uenig eller usikker, vil mange selgere gå hardere til verks for å overbevise eller presse frem en beslutning. I stedet finnes det enkle og svært eektive teknikker som kan berolige kunden og øke sannsynligheten for signert avtale.
På momentet “Tja til ja: Hvordan du takler innvendinger!” trener vi på disse teknikkene, for å få kundene positive til oss og det vi har å tilby. Hvis du takler innvendinger på en god og selvsikker måte, er du nesten i mål.
HVEM BØR DELTA
Klikk her for mer informasjon, pris og påmelding
TRENINGSMÅL – DELTAKERNE BEHERSKER Å
TRAINING GARANTERER PROSESSEN
Training isolerer de kritiske momentene i salgsprosessen og fokuserer på akkurat det du trenger, nå! Du får altså ikke standardfraser og floskler, men blir trent i det som er kritisk viktig - for deg! Prosessen er hos oss gjennomtenkt for at kursdeltakerne og kundene skal få full uttelling for tiden som investeres i salgstreningen. Vi tar vare på deg fra du melder deg på treningen, og sikrer at du etter treningen ikke faller tilbake i gammel hverdag. Du deltar ikke bare på enda et kurs, men trenes i å oppnå resultater. Målet med treningen er – endret atferd
Training utvikler og hjelper individer, grupper og organisasjoner til økt forståelse og endret atferd. Treningene vi leverer skal gi effekt og skal kunne måles.
Training bygger videre på mangeårig erfaring fra kurs, trening og kompetanseoverføring – i Norge og Norden. Vi har treningserfaring fra 38 land, og har jobbet med flere tusen deltakere fra mange ulike bransjer. Training tiltrekker seg de beste trenerne og de mest kompetente partnere, som utfordrer og utvikler oss som selskap – slik at vi henter ut det beste hos våre kunder.