Her på bloggen har vi lyst til å vise dere noe av det vi gjør for kundene våre, slik at du får et inntrykk av hva det vil si å booke inn en opplæringsdag med oss.
Vi i Training har opplæring med ulike kunder om mange forskjellige temaer. Kundebehandling og effektiv kommunikasjon er ett av temaene vi holder heldagsworkshop om.
14. juni hadde Training en opplæringsdag om kundebehandling hos Norpark - Norges parkeringsforening.
Tailored-training skreddersydd trening.
Workshop'en «Kundebehandling og effektiv kommunikasjon» som vi gjør for blant annet Norpark er en del av vårt skreddersydde treningsopplegg som vi kaller for «Tailored-training». Tailored-training er trening satt i system – skreddersydd for deg, din organisasjon, dine behov og dine mål. Vi hjelper til med struktur og innhold. Bedriften får eierskap til den interne skolen, og vi hjelper til med å etablere et program som virker.
Les mer om dette på våre nettsider her.
Training har hatt stor glede av å jobbe med mange ulike kunder – ulike bedrifter, ulike personer, ulike utfordringer. Våre kunder inkluderer barnehager, advokatkontorer, kommuner, børsnoterte selskaper og nystartede organisasjoner med vekstambisjoner – og potensiale. Training har 100% fokus på trening og utvikling, innen salg, service og ledelse. Vi er glade for å utfordre individer og organisasjoner, få muligheten til å dele kunnskap, og hjelpe andre å nå målene vi har satt sammen.
Vi tilpasser treningene våre nøyaktig til ditt behov.
Verktøy: 4 fugler - de fire personarketyper
Når vi holder workshop om kundebehandling, er vi opptatt av om du treffer «riktig» med kommunikasjonen din overfor dine ulike kunder. Vi bruker her referansen til fire ulike fugler: ørnen, papegøyen, duen og ugla, bedre kjent som DISC.
Basert på teoriene til Carl Gustav Jung og William M. Marston gir DISC-vertøyet en effektiv ramme for personforståelse og effektiv kommunikasjon med ulike personlighetstyper. Fuglene er en intuitiv tilnærming til gjenkjennelse av DISC-profilenes mest synlige særtrekk.
DISC handler om at du skal lære mer om deg selv og slikt sett kunne forstå hvordan du kan jobbe mer effektivt. Det handler også om å lære å lese andre mennesker og å tilpasse kommunikasjonen din deretter. Vi forteller deg gjerne mer om dette på en workshop med oss.
Både øvelser og teoretisk fremstilling
Et kurs om kundebehandling med oss i Training inneholder både praktiske øvelser og teoretisk fremstilling. Vi gjør alt på en leken og uformell måte, slik at dagen skal føles bra, være gøy og energigivende.
Her kan du se en liten videosnutt fra da vi holdt denne workshop'en for Norpark.
Tjuvstart treningen i høst - legg grunnlaget for 2019
Kontinuerlig trening på kundebehandling kan være en viktig del av et godt og effektiv salgsapparat med tilhørende god prosjektledelse.
Vår erfaring er at det lønner seg å tjuvstarte! Faktum er at du allerede nå bør tenke på – og planlegge for - hvor mye du skal selge for i 2019.
Hvorfor?
Fordi vi opplever at mange kunder har beste salgskvartal i årets 3 siste måneder. Vår hypotese er at det er fordi «klokken tikker», og at alle selgere har fullt fokus mot årsslutt. Slutten av Q2 er naturlig nok også en innspurt, men vi ser at mange opplever Q1 og Q3 som en utfordring, når det gjelder å hente inn salgsbudsjettet.
Grunnlaget for januar – legges i oktober, november og desember, året før.
Det er NÅ – i sommermånedene du skal legge grunnlaget for høstjakta, som igjen legger grunnlaget for en kick off av 2019 utenom det vanlige.
Akkurat nå åpner vi opp for nye påmeldinger på «Salgsskolen» - vår salgsutdannelse som går over 12 måneder med 12 ulike momenter. Ved å melde deg på den kan du bruke sensommeren og høsten til å legge grunnlaget for et salgsår der alle budsjett sprenges i 2019.
Over har vi lagt til en video på et av temaene vi tar opp på Salgsskolen som handler om tidsstyring.
Lysten på mer info? Det er helt uforpliktende å melde sin interesse.