Trainingbloggen

Atferdsøkonomi: 5 steg til endringer - som varer!

Hvorfor er det så vanskelig å få til varig endring i atferd? Enten det er snakk om et lederkurs, en lean prosess eller noe så dagligdags som å slutte å røyke? Her følger 5 steg til suksess!

Hva er Atferdsøkonomi?

Daniel Kahneman vant Nobelprisen i økonomi i 2002.
Richard Thaler vant Nobelprisen i økonomi i 2017.

Bli mer produktiv: 7 steg for færre og mer effektive internmøter

Tre steg til flere kundemøter

Ønsker du deg flere kundemøter? Med flere møter øker sjansen for å nå budsjettene dine

Slik øker du din påvirkningskraft: Lær deg kunsten å lytte!

Ønsker du å påvirke mer? 

Skulle du ønske at du var bedre til å påvirke? Det være seg i en lønnsforhandling, et kundemøte eller i en diskusjon?

Ledelse: Slik skaper du bedre resultater!

Så, hva er DEN mest betydningsfulle lederaktiviteten DU kan gjøre for å påvirke resultatene best?

Er svaret:

  • Skyhøyt fokus på mål og KPI’er?
  • Laserblikk på aktiviteter og to-do lister?
  • Økt kontroll av dine ansatte?
  • Riktige ansettelser?
  • Er det rett mental innstilling?

Hvordan selge mer?

Hvordan selge mer?

Hvordan skal jeg prospektere – finne flere kundeemner?

God prospektering - evnen til å finne gull blant gråstein. 

I jakten på nye kunder er det mange som ikke tar seg tid til å skille klinten fra hveten. En kunde er en kunde, og alle er - i utgangspunktet - like mye verdt! Det er jo ikke tilfellet, men det er ikke alltid like enkelt å sortere på forhånd, hvor det er størst sannsynlighet for å finne de riktige kundene.

Hvordan kan du bruke retorikk i dine presentasjoner?

Retorikk - utdatert eller nyttig i dag?

Retorikken – er det antikk historie eller et nødvendig salgsverktøy? Vi mener at det er avgjørende at du behersker retorikk i dag, hvis du skal treffe med din kommunikasjon. Her forteller vi deg hvorfor.

Hva er verdien av en ny kunde?


La oss starte med det viktigste… 
Hvor mye er en ny kunde verdt – for deg?

Vi jobber med mange organisasjoner og team, som mer eller mindre målløst jobber for å øke kundemassen. Målet er likt for de fleste... Vi skal ha flere kunder. Det er ikke nødvendigvis et godt mål i seg selv. Det gir mer mening å se på hvilken verdi vi som organisasjon og team får, eller hvilken verdi det gir meg som individ - som følge av at jeg nå legger grunnlaget for at jeg/vi får en ny kunde.
Her kommer noen gode tips...

Søk

Nye artikler

Abonner på bloggen